neděle 8. března 2009

Výsledky zápasů NHL

odehrálo se zas celkem dost zápasů v zámořské NHL a já osobně jsem byl z některých výsledků celkem překvapený měl jsem na pár zápasů vsazeno online vsadl jsem na 2 zápasy z každého dne a 2 dny mi vyšli a třetí bohužel ne

Sobota 7. března
Vancouver Canucks - San Jose Sharks 3:1
Tampa Bay Lightning - Carolina Hurricanes 3:9
Toronto Maple Leafs - Edmonton Oilers 1:4
Ottawa Senators - Buffalo Sabres 6:3
Philadelphia Flyers - Nashville Predators 4:1
Florida Panthers - St. Louis Blues 5:3
Detroit Red Wings - Columbus Blue Jackets 2:8
Los Angeles Kings - Minnesota Wild 4:3
New York Islanders - New Jersey Devils 7:3
Boston Bruins - Chicago Blackhawks 5:3
Pátek 6. března
Anaheim Ducks - Dallas Stars 2:3
Buffalo Sabres - Phoenix Coyotes 5:1
Atlanta Thrashers - Montreal Canadiens 2:0
Tampa Bay Lightning - St. Louis Blues 3:4 (PP)
Carolina Hurricanes - Calgary Flames 6:1
Čtvrtek 5. března
Los Angeles Kings - Dallas Stars 5:4 (PP)
San Jose Sharks - Minnesota Wild 3:4 (PP)
Nashville Predators - Columbus Blue Jackets 4:2
Ottawa Senators - Edmonton Oilers 4:2
Florida Panthers - Pittsburgh Penguins 1:4
Boston Bruins - Phoenix Coyotes 1:2
New York Islanders - New York Rangers 2:4
Philadelphia Flyers - Calgary Flames 1:5
Washington Capitals - Toronto Maple Leafs 1:2

Žádné komentáře: