čtvrtek 24. září 2009

Renault využil Piqueta juniora

Čtyřiadvacetiletý brazilský pilot formule 1 Nelson Piquet jr. by rád ještě někdy vrátil do formule 1 a ukázal, že v něm něco je. Aféra , ohledně úmyslné nehody na Velké ceně v Singapuru 2008 už je uzavřena. "Jedno je jisté, ve formuli 1 nebude žádný jiný jezdec, který bude tak odhodlaný prosadit se jako já," prohlásil Piquet mladší. Světová rada motosportu už aféru uzavřela. Nelsona na konci července vyhodili z týmu Renaultu a několik dní na to Nelson oznámil, že musel havarovat při GP V Singapuru aby vyhrál stájový kolega Fernando Alonso. "Lituji, že jsem splnil příkazy, které jsem tehdy dostal. Každý den si přeji, abych to neudělal," omlouval se fanouškům za svůj čin Piquet. "Dlouho jsem snil, že budu jezdcem formule 1. Tvrdě jsem na tom pracoval a pak jsem byl vydán na milost panu Briatoremu. Z mého působení u Renaultu se pak stala noční můra," svěřoval se na webových stránkách Autosportu čtyřiadvacetiletý Brazilec.

Žádné komentáře: