pondělí 3. května 2010

Je to skrytá reklama?

Na tento popud vyzvala Evropská komise zdraví, která je rovněž přesvědčena, že jde o skrytou reklamu, aby španělská a britská vláda prověřila, zda se opravdu nejedná o porušování zákona. "Čárový kód je součástí vzhledu našich vozů. Žádná skrytá reklama v tom není," brání se Ferrari. "Jsme přesvědčeni, že naše spojení s Ferrari žádné předpisy nepřekračuje. Ve Velké Británii ani na celé světě není na žádném automobilu, zařízení ani oděvu žádná značka tabákového výrobku," taktéž odmítá Philip Morris. Značka Marlboro je v motoristickém sportu zažitá už téměř 40 let. Sponzorovala mj. stáj McLaren a od poloviny 80. let také Ferrari. Italský tým se vzpínajícím se černým koněm ve znaku má navíc značku cigaret také ve jméně. Tím je ve světě formule 1 už jediný. Celý název zní Scuderia Ferrari Marlboro. Jejich spojenectví je smluveno do roku 2011.

Žádné komentáře: