A důvod ke spokojenosti mohou mít i čínští výrobci, kteří už chrlí napodobeniny dresů a vlajek států, které se na mistrovství světa dostaly. Jihoafrická fotbalová federace už tak vyzvala fanoušky, aby nekupovali tisíce národních vlajek vyrobených v Číně, které mají navíc špatně barvy. Organizátoři ale přiznávají, že čínskou konkurenci vymýtí jenom těžko - tak levně nedokáže na trh dodat výrobky nikdo. Pro velké firmy přitom znamená mistrovství světa boj o budoucí miliardy. Adidas a Nike totiž soupeří o fotbalové prvenství dlouhodobě a každá z firem je přesvědčena, že vede ona. středa 9. června 2010
Už byly zabaveny napodobeniny dresů za dva miliony eur
A důvod ke spokojenosti mohou mít i čínští výrobci, kteří už chrlí napodobeniny dresů a vlajek států, které se na mistrovství světa dostaly. Jihoafrická fotbalová federace už tak vyzvala fanoušky, aby nekupovali tisíce národních vlajek vyrobených v Číně, které mají navíc špatně barvy. Organizátoři ale přiznávají, že čínskou konkurenci vymýtí jenom těžko - tak levně nedokáže na trh dodat výrobky nikdo. Pro velké firmy přitom znamená mistrovství světa boj o budoucí miliardy. Adidas a Nike totiž soupeří o fotbalové prvenství dlouhodobě a každá z firem je přesvědčena, že vede ona.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)

Žádné komentáře:
Okomentovat