sobota 27. února 2010

Mladí hráči to je budoucnost, řekl Jaromír Jágr

"Viděli jste sami, že český hokej má velkou budoucnost v mladých hráčích, kteří se prosazují v NHL a hráli tady s námi," doplnil Jágr. Po prohraném zápase s Finskem byl hodně rozladěný: "Jak mi bylo? Seděl jsem na střídačce a hlavou mi nic neletělo. Furt jsme hráli v první třetině v oslabení. Já jsem skoro nehrál. Sedět osmnáct minut na střídačce, to jsem ještě nezažil." "Neodehrál jsem tenhle turnaj v právě v pohodě. Začátek byl dobrý. Po faulu v zápase s Ruskem jsem však měl bolesti v oblasti krku a v zádech a můj výkon nebyl takový, jaký bych si představoval," zhodnotil kriticky své vystoupení ve Vancouveru. "Měli jsme vůbec problém s efektem útočné hry. Hraješ a buď to tam padne nebo nepadne," dodal Jaromír Jágr. Sázejte na lední hokej

Žádné komentáře: