sobota 27. února 2010

Sáblíková získala ve Vancouveru pátou medaili pro českou výpravu a tím se tyto hry staly pro ČR nejúspěšnější zimní olympiádou v celé historii

"Nikdy jsem si takhle nehrábla až na dno sil. Nebyla jsem v pořádku. Karolína Erbanová onemocněla a něco jsem od ní chytila, jsem dost nachlazená a mám rýmu. Jsem na kapkách a práškách. Ráno mi bylo tak mizerně, že jsem ani nešla před závodem trénovat, což snad nepamatuju," řekla královna nejen českého, ale i světového rychlobruslení. "Když zajela Němka Stephanie Beckertová čas pod 6:52 minut, tak jsem si nevěřila, že to taky dokážu. Ale když jsem viděla trenérův výraz a Petr Novák mi opakoval, že to zvládnu, tak jsem tomu uvěřila. Po závodě se mi udělalo tak strašně špatně, že jsem nedokázala ani zvednout ruku," líčila své pocity při další zlaté jízdě Martina Sáblíková.

Žádné komentáře: