 Máme podíl převyšující celosvětově 34 procent a v Německu dokonce přes padesát procent," řekl deníku Die Welt Herbert Hainer z Adidasu. A firma věří, že MS jí přinese rekordní zisky.Ukazuje se to i na příkladech z minulosti, kdy každé mistrovství vedlo k větším ziskům firem dodávající sportovní zboží. „Do mistrovství jsme investovali víc než kdykoliv předtím," vysvětluje manažer Nike Grebert. Firma tak rozjela nejprve na internetu a nyní v televizi mohutnou reklamní kampaň, ve které učinkují Ronaldo, Ribéry nebo Rooney.  „Online kampaně jsou mnohem důležitější než v roce 2006, musíme být přítomní v sociálních sítích," uvedla firma Nike. Adidas má zase výhodu v tom, že dodává oficiální míč pro mistrovství. Ten se ale dočkal kritiky brankářů.
 Máme podíl převyšující celosvětově 34 procent a v Německu dokonce přes padesát procent," řekl deníku Die Welt Herbert Hainer z Adidasu. A firma věří, že MS jí přinese rekordní zisky.Ukazuje se to i na příkladech z minulosti, kdy každé mistrovství vedlo k větším ziskům firem dodávající sportovní zboží. „Do mistrovství jsme investovali víc než kdykoliv předtím," vysvětluje manažer Nike Grebert. Firma tak rozjela nejprve na internetu a nyní v televizi mohutnou reklamní kampaň, ve které učinkují Ronaldo, Ribéry nebo Rooney.  „Online kampaně jsou mnohem důležitější než v roce 2006, musíme být přítomní v sociálních sítích," uvedla firma Nike. Adidas má zase výhodu v tom, že dodává oficiální míč pro mistrovství. Ten se ale dočkal kritiky brankářů. středa 9. června 2010
Adidas je číslo jedna ve fotbalovém světě
 Máme podíl převyšující celosvětově 34 procent a v Německu dokonce přes padesát procent," řekl deníku Die Welt Herbert Hainer z Adidasu. A firma věří, že MS jí přinese rekordní zisky.Ukazuje se to i na příkladech z minulosti, kdy každé mistrovství vedlo k větším ziskům firem dodávající sportovní zboží. „Do mistrovství jsme investovali víc než kdykoliv předtím," vysvětluje manažer Nike Grebert. Firma tak rozjela nejprve na internetu a nyní v televizi mohutnou reklamní kampaň, ve které učinkují Ronaldo, Ribéry nebo Rooney.  „Online kampaně jsou mnohem důležitější než v roce 2006, musíme být přítomní v sociálních sítích," uvedla firma Nike. Adidas má zase výhodu v tom, že dodává oficiální míč pro mistrovství. Ten se ale dočkal kritiky brankářů.
 Máme podíl převyšující celosvětově 34 procent a v Německu dokonce přes padesát procent," řekl deníku Die Welt Herbert Hainer z Adidasu. A firma věří, že MS jí přinese rekordní zisky.Ukazuje se to i na příkladech z minulosti, kdy každé mistrovství vedlo k větším ziskům firem dodávající sportovní zboží. „Do mistrovství jsme investovali víc než kdykoliv předtím," vysvětluje manažer Nike Grebert. Firma tak rozjela nejprve na internetu a nyní v televizi mohutnou reklamní kampaň, ve které učinkují Ronaldo, Ribéry nebo Rooney.  „Online kampaně jsou mnohem důležitější než v roce 2006, musíme být přítomní v sociálních sítích," uvedla firma Nike. Adidas má zase výhodu v tom, že dodává oficiální míč pro mistrovství. Ten se ale dočkal kritiky brankářů. 
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
 
 
 
 Příspěvky
Příspěvky
 
 

Žádné komentáře:
Okomentovat