Adidas vede v tom, kolik týmů obleče jeho dresy. Zatímco znak Adidasu bude mít dvanáct týmů včetně Německa, Jihoafrické republiky nebo Slovenska, Nike a Umbro, kterou americký výrobce také vlastní, obleče deset mužstev jako je Brazílie nebo Anglie. Adidas tak obleče dvakrát víc týmů než na minulém mistrovství. Když se dva perou, může se stát, že se bude radovat ten třetí. A kdo je ten v pozadí, kdo se může smát? Může to být především Puma, která obléká obhájce titulu z Itálie nebo fotbalisty Kamerunu. středa 9. června 2010
Dresy z Číny, vlajky z Číny
Adidas vede v tom, kolik týmů obleče jeho dresy. Zatímco znak Adidasu bude mít dvanáct týmů včetně Německa, Jihoafrické republiky nebo Slovenska, Nike a Umbro, kterou americký výrobce také vlastní, obleče deset mužstev jako je Brazílie nebo Anglie. Adidas tak obleče dvakrát víc týmů než na minulém mistrovství. Když se dva perou, může se stát, že se bude radovat ten třetí. A kdo je ten v pozadí, kdo se může smát? Může to být především Puma, která obléká obhájce titulu z Itálie nebo fotbalisty Kamerunu.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)

Žádné komentáře:
Okomentovat