 Ještě nikdy firmy vyrábějící sportovní zboží neinvestovaly v souvislosti s mistrovství světa ve fotbale tolik úsilí a peněz jako letos. Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice totiž neznamená jenom boj na hřišti, ale také v zákulisí. A proti sobě stojí především dva mocní dodavatelé sportovního zboží - Adidas a Nike. Obě firmy čekají, že jim mistrovství světa přinese rekordní tržby. A v reklamě jde vidět, že jde o všechno. Na jedné straně Adidas Lionel Messi, na straně druhé pak Nike Cristian Ronaldo, kterému v reklamě sekunduje Homer Simpson.
 Ještě nikdy firmy vyrábějící sportovní zboží neinvestovaly v souvislosti s mistrovství světa ve fotbale tolik úsilí a peněz jako letos. Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice totiž neznamená jenom boj na hřišti, ale také v zákulisí. A proti sobě stojí především dva mocní dodavatelé sportovního zboží - Adidas a Nike. Obě firmy čekají, že jim mistrovství světa přinese rekordní tržby. A v reklamě jde vidět, že jde o všechno. Na jedné straně Adidas Lionel Messi, na straně druhé pak Nike Cristian Ronaldo, kterému v reklamě sekunduje Homer Simpson.středa 9. června 2010
Adidas nebo Nike
 Ještě nikdy firmy vyrábějící sportovní zboží neinvestovaly v souvislosti s mistrovství světa ve fotbale tolik úsilí a peněz jako letos. Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice totiž neznamená jenom boj na hřišti, ale také v zákulisí. A proti sobě stojí především dva mocní dodavatelé sportovního zboží - Adidas a Nike. Obě firmy čekají, že jim mistrovství světa přinese rekordní tržby. A v reklamě jde vidět, že jde o všechno. Na jedné straně Adidas Lionel Messi, na straně druhé pak Nike Cristian Ronaldo, kterému v reklamě sekunduje Homer Simpson.
 Ještě nikdy firmy vyrábějící sportovní zboží neinvestovaly v souvislosti s mistrovství světa ve fotbale tolik úsilí a peněz jako letos. Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice totiž neznamená jenom boj na hřišti, ale také v zákulisí. A proti sobě stojí především dva mocní dodavatelé sportovního zboží - Adidas a Nike. Obě firmy čekají, že jim mistrovství světa přinese rekordní tržby. A v reklamě jde vidět, že jde o všechno. Na jedné straně Adidas Lionel Messi, na straně druhé pak Nike Cristian Ronaldo, kterému v reklamě sekunduje Homer Simpson.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
 
 
 
 Příspěvky
Příspěvky
 
 

Žádné komentáře:
Okomentovat