neděle 31. ledna 2010

Plíšková vyhrála juniorskou dvouhru na Autralian Open

Juniorskou dvouhru na Australian Open v Melbourne vyhrála sedmnáctiletá česká tenistka Karolína Plíšková. Ve finále dnes porazila britskou tenistku Lauru Robsonovou po setech 6:1 a 7:6. K titulu jí pomohlo třináct es a soupeřce během zápasu sebrala tři podání. "Jestli jsem šťastná? Určitě, ale ještě si ani neuvědomuji, že jsem tuhle soutěž vyhrála. Trenér i sestra mi radili, hlavně jsem však měla hrát svoji hru. Rozhodně jsem šla na kurt s tím, že vyhraji," řekla Plíšková. Spolehnout se mohla na servis, dala třináct es. "Sama jsem byla překvapená, jak se mi dařil. Nebýt toho, určitě by to nebylo 6:1 v prvním setu. Závěr druhého setu byl dramatický, v tie-breaku jsem prohrávala 1:4 a nevypadalo to dobře, soupeřka mi však pomohla i dvěma dvojchybami," řekla.

Žádné komentáře: