pátek 23. července 2010

Kreuziger by se chtěl udržet v první desítce

Co na tom, že na vítězného Schleka ztratil v cíli přes dvě minuty, desáté místo mu zajistilo postup na devátou příčku průběžného pořadí. "Myslím, že můžu být poměrně spokojen. Na poslední kopec jsem si dobře rozvrhl síly a jel jsem hlavou. Ze začátku jsem v té druhé skupině chyběl, ale asi po kilometru jsem si je dojel. Odpadl jsem až kilometr a půl před cílem, když nastoupil Rodriguez. Tam už jsem trošku vytuhnul, ale celkově z toho mám dobrý pocit," přiznal na svých oficiálních stránkách unavený Kreuziger. Devátá příčka patřila Kreuzigerovi i na konci loňské Tour de France. Tehdy ztrácel v Paříži na vítězného Contadora přes čtrnáct minut. Letos zatím ztrácí na dosavadního španělského lídra v čele o čtyři minuty méně. Do konce ovšem zbývají ještě tři etapy.


Žádné komentáře: