středa 18. srpna 2010

Jelena je připravena na další šampionáty

"Jakmile jsem se sebrala, jela jsem do Curychu, kde jsem vytvořila nový světový rekord," říká osmadvacetiletá atletka, která se následně zúčastnila i halového MS v Dauhá. Tam se jí znovu nevedlo, skončila bez medaile čtvrtá. "Tehdy jsem si řekla, že je někde problém. V roce 2010 jsem si udělala pauzu. Potřebovala jsem oddech před velkými turnaji, které se blíží," přiznala. Isinbajevová chce být znovu stoprocentně připravena na světové šampionáty v letech 2011 a 2013 a především za dva roky na olympiádu v Londýně. Osmadvacetinásobná rekordmanka ve skoku o tyči navíc plánuje další posouvání světového maxima ve své disciplíně. "Ta pauza mě nabila novým odhodláním. Jsem hladová po úspěchu a chci znovu stanout na nejvyšším stu pni," neskrývá dvojnásobná olympijská vítězka svou touhu být opět nejlepší.

Žádné komentáře: