úterý 31. srpna 2010

Manželka Woodse si prošla peklem

Elin Nordegrenová, donedávna manželka záletníka Tigera Woodse, se rozhodla ukončit své mlčení a na stránkách magazínu The People vylíčila dramatický příběh, kterým si musela projít. Bývalá žena nejlepšího golfisty světa neměla o dlouhodobém dvojím životě svého muže vůbec ponětí. "Je mi strašně trapně, že jsem po celé tři a půl roky nic netušila. Většinu času jsem strávila doma díky těhotenství a poté péčí o děti," řekla k mnoha záletům Woodse. "Čím více věcí vyplouvalo na povrch, tím hloupěji jsem se cítila, že jsem nic nevěděla. Jako by se mi rozpadal svět. Ale on přitom ani vlastně nikdy neexistoval. Prožila jsem si peklo," popsala svoje pocit y během dlouhé aféry Nordegrenová, která dokonce vyhledala pomoc psychoterapeuta. Golfové sázky

Žádné komentáře: