úterý 11. května 2010

Federerovi se nedaří

Nedaří se mu. Světová tenisová jednička Roger Federer hledá optimální formu. V letošním roce sice ovládl Australian Open, ale v posledních týdnech spíše tápe. A může za to antuka. Švýcar nejprve vypadl minulý týden na turnaji v Římě s Lotyšem Gulbisem hned ve druhém kole a nepříjemné překvapení připravil svým fanouškům i v sobotu, v portugalském Estorilu. Tam pro změnu nestačil na jinak méně známého Španěla Alberta Montaněse. Fenomenální hráč navíc vyrobil v prvním setu hned devatenáct nevynucených chyb, většinou z jeho jinak oblíbeného bekhendu. "Znovu jsem nezačal dobře. Ve druhém setu už to nebylo tak špatné, ale mohl jsem rozhodně hrát lépe. Odehrál jsem tady tři zápasy na antuce, jenže já chtěl jít dále," uvedl na stránkách Eurosportu Federer, který turnaj v Estorilu v roce 2008 vyhrál. "Montaněsovi však sedl povrch lépe a já se spíš hledal," doplnil. Sázejte na tenis

Žádné komentáře: