pondělí 17. května 2010

Odvážný manévr ale německé legendě nevyšel, neboť podle traťových komisařů byl v rozporu s pravidly

"Pokud závod končí ve chvíli, kdy je safety car na trati, pak tento opustí okruh v posledním kole a monoposty dokončí závod bez předjíždění," píše se ve článku 40.13 oficiálních pravidel formule. Schumacher byl proto následně penalizován dvacetisekundovou ztrátou, která jej odsunula až na dvanácté místo. Proti tomuto verdiktu se ale Mercedes odvolal. "Nevím, že bych se něčeho dopustil, ale mohli jsme něco přehlédnout. Tým mi oznámil, že trať je volná. Proto jsem si dál zahříval pneumatiky a doufal, že ještě dostanu šanci.Podle nás oznámení, že safety car jede pryč, znamená, že cesta je volná a může se zase závodit. Proto jsem šlápl na plyn a předjel Fernanda," uvedl jednačtyřicetiletý pilot.

Žádné komentáře: