středa 14. dubna 2010

Baseballista trefil míčkem svou matku v hledišti

Baseballista Denard Span nebude v dobrém vzpomínat na přípravné utkání mezi Minnesotou Twins a New York Yankees. V jeho průběhu totiž odpálil míček tak nešťastně, že jej nasměroval přímo na jednoho z diváků v hledišti. Tím postiženým nebyl nikdo jiný než... jeho matka.Ta seděla za zónou odpalu právě v dresu svého syna. Po jejím boku přátelé a další rodinní příslušníci.Spanovi se "podařilo" takto trefit hned při prvním odpalu. Míček zasáhl jeho matku do hrudníku. "Jakmile jsem míček udeřil, uvědomil jsem si, že míří přímo na mámu," popisoval situaci Span. Ihned se rozběhl k tribunám, aby zjistil, co s matkou je. Pomoci jí přišli také zdravotníci. Naštěstí však k žádnému zranění nedošlo."Když jsem viděl, jak se složila, nevěděl jsem, co dělat. Nejvíc mě vyděsily její slzy. "Po několikaminutové pauze se Span vrátil do hry. Byl ale viditelně vyveden z koncentrace, a tak nakonec raději ze zápasu odstoupil.

Žádné komentáře: