středa 14. dubna 2010

Skvělá bitva Tomáše Berdycha

Skvělou bitvu se šťastným koncem svedl s Rogerem Federerem český tenista Tomáš Berdych. Na turnaji v Miami porazil v osmifinále světovou jedničku ve třech setech 6:4, 6:7 a 7:6 a o postup mezi nejlepší čtyři bude bojovat se Španělem Fernandem Verdascem. Z deseti vzájemných zápasů to byla pro Berdycha druhá výhra nad švýcarským tenisovým vládcem. Napadlo vás před zápasem, že by jste mohl dokázat Federera porazit?"Forma byla, cítil jsem se dobře, od začátku turnaje se mi vše dařilo. Proto jsem si na něj hodně věřil. Pořád je to ale první hráč na světě, nejlepší v poslední době, takže to bylo hrozně těžké. Začátek se mi poměrně povedl, když jsem vyhrál první set. Ve druhém jsem se bránil zuby nehty, ale nakonec se to nepodařilo. Naštěstí ten dramatický závěr dopadl dobře."

Žádné komentáře: