středa 14. dubna 2010

k Woodsovi „Promlouvá“ jeho zesnulý otec

Firma Nike, hlavní sponzor Tigera Woodse, odvysílala první reklamní šot s nejlepším golfistou světa od jeho aféry s milenkami, kvůli níž přerušil svou kariéru. V reklamním černobílém spotu k mlčícímu Tigeru Woodsovi "promlouvá" jeho zesnulý otec Earl. Slova Earla Woodse, který zemřel v roce 2006 a který měl také pověst sukničkáře, se přitom jakoby vztahují k nedávné aféře jeho syna. "Chci zjistit, co sis myslel. Chci zjistit, jak se cítíš. A jestli ses z toho poučil," říká Woodsův otec na archivní nahrávce. Kamera přitom ve statickém černobílém záběru zabírá golfistův vážný obličej. Odbornice na reklamu Barbara Lippertová v televizní stanici CBS označila spot za intenzivní, strašidelný a cynický. "Pohled na něj tak trochu nahání hrůzu. Nevíte, kde vlastně je, jestli na jiném světě nebo jinde," uvedla.

Žádné komentáře: